ch aagahsoft
setarechin aagah
ابزار هدایت به بالای صفحه

کتاب رضایت مندی در کسب و کار

  • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • تاریخ ویرایش: ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    • تهران, تهران

کتاب رضایت‌مندی در کسب و کار ترجمه‌ای از DELIVERING Happiness  نوشته کارآفرین بزرگ و صاحب فروش آنلاین آمریکا، تونی شی می‌باشد. این کتاب در سال 2010 میلادی در آمریکا به چاپ رسید و طبق آمار روزنامه‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال پر‌فروش‌ترین کتاب سال شد. ترجمه آن توسط فاطمه علی بابایی صورت گرفته. در مقدمه نویسنده آورده است: من بیشتر عمرم یک کار‌آفرین بوده‌ام. چون فکر می‌کنم همواره از خلاق بودن و تجربه کردن لذت برده و درس‌هایی را که در طول زندگی شخصی و ماجراجویی‌های جدید آموختم، همیشه به کار گرفتم. در سال 1996 ال ایکس را پایه‌گذاری کردم که در سال 1998 به قیمت 265 میلیون دلار به مایکروسافت فروخته شد. در سال 1999 با زاپوز به عنوان مشاور و سرمایه‌گذار شروع به همکاری کردم و در نهایت مدیر‌عامل آن شدم. ما شرکت را از فروش هیچ در سال 1990 به بیشتر از یک میلیارد دلار فروش سالیانه رساندیم. در سال 2009 زاپوز در معامله‌ای به ارزش 1.2 میلیارد دلار به آمازون واگذار شد.
آنچه سبب ترجمه و چاپ فارسی کتاب شد موضوع تجارت آنلاینی آن نبود؛ چون در این خصوص کتاب‌های ارزشمند بسیاری نگاشته و یا ترجمه شده است؛ بلکه هم‌نشینی مضامینی چون تجارت و رضایت‌مندی‌، کسب‌و‌کار و خوشنودی در کنار هم و نقش ارزش های بنیادی و اخلاقی در توسعه کسب و کار بودند. نویسنده کتاب‌، کار‌آفرینی بوده که شرح حال تجارت خود را می‌نگارد و به زبان ساده موفقیت در کسب‌و‌کار را در کنار رضایت‌مندی و خوشنودی معنی می‌کند و دستور‌العمل اجرایی آن را با خوانندگان کتابش به اشتراک می‌گذارد‌.
مطالعه این کتاب که در قالب داستان و خاطرات نویسنده بیان کننده موفقیت‌ها، شکست‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای کسب و کارهایش است و پیشنهادها و راهکارهای کاربردی برای موفقیت و رضایت‌مندی درونی و بیرونی ارائه می‌نماید؛ برای کارآفرینان، فعالین حوزه تجارت و کسب و کار و مدیران سازمان‌ها توصیه می‌شود.
ده دليل مهم برای مطالعه این کتاب:  1. مايليد مسيرى را بياموزيد كه در شرکت زاپوز براى رسيدن به بيش از يك ميليارد دلار فروش نا‌خالص در كمتر از ده سال طى شده است. 2. مايليد از اشتباهاتى كه در این کتاب به آن‌ها اشاره شده درس بگيريد. به اين ترتيب در كسب و كارتان از انجام بعضى از آن‌ها مى‌توانيد جلوگيرى كنيد. 3. مايليد توازن صحيح سود، اشتياق و هدف را در تجارت و زندگى بسنجيد. 4. مايليد کسب و کار و برند با دوام و بلند‌مدتی را پايه‌گذارى نماييد. 5. مايليد تجربه مشترى‌مداری بهترى کسب كنيد. 6. مايليد در كار و زندگى الهام‌بخشى و رضايت‌مندى را پيدا كنيد. 7. مایلید با روابط غیر رسمی و معاشرت خارج از ضوابط کاری به توسعه شغل و ایجاد افق‌های تازه در کسب و کار خود بپردازید. 8. مايليد فرهنگ سازمانی قوي‌ترى ایجاد نمایید كه كاركنان و همكاران شما را راضى‌تر كرده و باعث شود آن‌ها بيشتر احساس تعهد نمایند كه منجر به سود‌دهى بيشتر شود. 9. مایلید اصول اخلاقی را در سازمانتان نهادینه و ارزش‌های بنیادین را عملیاتی کنید.  10. مايليد تجربیات یکی از کارآفرینان موفق را در قالب داستانی جذاب مطالعه نمایید.
قیمت: 17000 تومان                                                                                                                 تلفن سفارش: 88581104
انتشارات فرهنگ و تمدن


شماره تلفن: 02188581104
تلفن همراه: 09124254649
آدرس: سهروردی شمالی خ میرزایی زینالی غربی پ117 واحد 3 انتشارات فرهنگ و تمدن

Share by email Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on LinkedIn Pin on Pinterest

اطلاعات مفید

  • برای اجتناب از کلاهبرداری بصورت نقدی و دستی یا توسط سیستم بانکی معتبرپرداخت کنید
  • هرگز با موسسات و درگاه های پرداخت ناشناس پرداخت نکنید
  • با خارج از کشور خود خرید و فروش نکنید و از آنها چک قبول نکنید
  • این سایت هرگز در هیچ معامله ای درگیر نمی شود و هیچ گونه پرداخت، حمل و نقل، معاملات و فعالیت های تجاری دیگر را تضمین نمی کند

آگهی های مرتبط